Seminte de in, 1 kg
Ai achizitionat Seminte de in, 1 kg de la SANO VITA si nu este Original sau Termenul de valabilitate este depasit?
Iti oferim inapoi de doua ori pretul produsului.

Seminte de in, 1 kg

Creste imunitatea organismului, fiind bun in bolile autoimune si inflamatorii, precum artrita, psoriazisul sau lupusul. 

Detalii

SANO VITA

8,53 lei


Descriere 
Pentru ceva atat de mic, semintele de in au beneficii majore pentru sanatatea oamenilor, in special in ceea ce priveste inima si sistemul digestiv.
Ajuta si la controlul greutatii si la prevenirea cancerului.
In plus, potrivit Everyday Health, semintele de in scad colesterolul, stabilizeaza cantitatea de zahar din sange, previn scaderea densitatii osoase si cresc sistemul imunitar.
Semintele de in pot fi consumate ca atare insa expertii atentioneaza ca acestea trec pur si simplu prin corp fara sa poate fi descompuse, sau sub forma de faina sau ulei fiind cele mai benefice modalitati.
Semintele de in (Flaxseed), au fost apreciate pentru calitatile lor inca de acum 4000 de ani fiind consumate de catre greci si romani precum nucile.
Aceste mici seminte, sunt de doua culori, maro si auriu insa au proprietati asemanatoare.
Impreuna sunt pe lista de varf a semintelor bogate in acizi grasi Omega-3 care scad colesterolul vizibil, prevenind tensiunea arteriala, au proprietati anti-inflamatorii, mentin o inima sanatoasa, scad riscul aparitiei artritei, Parkinsonului, ajuta la combaterea constipatiei si hemoroizilor, inlatura si impiedica formarea pietrelor la fiere, reduc uscaciunea ochilor si previn o boala de ochi numita Macular Degeneration.
Un procent ridicat in aceasta samanta il constituie, Lignans, fiind singura planta care detine cel mai bogat depozit de lignans si fibre.
Acesta este un component chimic gasit doar in plante, avand compozitia chimica asemanatoare cu a estrogenului (phytoestrogen) si a antioxidantilor.
Din cauza elementrului de echilibru al hormonilor numit lingan si estrogenului din planta (phytoestrogen), toate depozitate in uleiul de in ajuta la stabilizarea si echilibrarea dozei de estrogen – progesteron ajutand la imbunatatirea functionalitatii uterine, reglarea ciclului menstrual si al crampelor, infertilitate feminina, endometrioza, cat si la ameliorarea simptomelor menopauzei.
De asemenea in cazul menstruatiei, uleiul de in ajuta la blocarea formarii unui gen de hormon numit in engleza, prostaglandins care de multe ori este eliberat in aceasta perioada in exces, determinand pierderi de sange prea mari.

Beneficii
- Scad colesterolul si nivelul zaharului din sange.
- Fibrele solubile ajuta la evitarea depunerii placii pe artere, care poate sa le infunde cu trecerea anilor.
Astfel, sunt prevenite bolile cardiovasculare.
Fibra ce scade zaharul din sange este benefica si pentru persoanele ce sufera de diabet de tip 2.
- Impiedica pierderea masei osoare. Un studiu realizat pe sobolani diabetici a aratat o intarziere a deteriorarii oaselor in cazul celor care erau hraniti ocazional cu seminte de in, datorita concentratiei mari de omega 3.
- Ajuta la mentinerea greutatii.
-Inul isi mareste volumul atunci cand este digerat, dand o senzatie de satietate.
Este indicat sa mananci un baton din astfel de seminte cu 30 minute inainte de masa principala, pentru a reduce cantitatea de mancare ce urmeaza a fi consumata.
- Imbunatateste digestia, fibrele prevenind constipatia.
- Creste imunitatea organismului, fiind bun in bolile autoimune si inflamatorii, precum artrita, psoriazisul sau lupusul.

Valoare nutritionala/100 gr
-Energy 530 kcal 2230 kJ,
-Carbohydrates 28.88 g,
-Sugars 1.55 g,
-Dietary fiber 27.3 g,
-Fat 42.16 g,
-Protein 18.29 g,
-Thiamine (Vit. B1) 1.644 mg, 126%
-Riboflavin (Vit. B2) 0.161 mg, 11%
-Niacin (Vit. B3) 3.08 mg, 21%
-Pantothenic acid (B5) 0.985 mg, 20%
-Vitamin B6 0.473 mg, 36%
-Folate (Vit. B9) 0 μg, 0%
-Vitamin C 0.6 mg, 1%
-Calcium 255 mg, 26%
-Iron (fier) 5.73 mg, 46%
-Magnesium 392 mg, 106%,
-Phosphorus 642 mg, 92%
-Potassium 813 mg, 17%
-Zinc 4.34 mg, 43%. 

Compozitie
Semintele de in sunt bogate in vitamine, minerale, magneziu si mangan, fibre, fitochimicale, multe dintre acestea incluzand antioxidanti.
Au si acizi omega 3, importanti in combaterea inflamatiilor.
Semintele de in reprezinta o sursa vegetala foarte importanta de omega 3, numit acid alfa-linoleic.
Inul consta in proportie de 50% in aceasta substanta, de cinci ori mai mult decat uleiul de nuci sau rapita.

Contraindicatii
Nu se consuma in cantitati mari, adica peste 5 linguri/zi, aceasta poate duce la blocaje intestinale.
Femeile insarcina trebuie sa fie atente si sa nu depaseasca 2 linguri pe zi.
Pe perioada sarcinii si alaptarii trebuie oprita cura zilnica.
Nu este recomandat in cazul: cancerului de prostata, cancerului uterin, de san, sau ovarian.
Semintele sau uleiul rancede trebuie imediat aruncate. 

Mod de prezentare
1 kg.

Adreseaza-te prietenilor de pe Facebook
Intreaba, recomanda sau comenteaza cu ei acest produs

28 alte produse din categoria Seminte si oleaginoase